Selasa, 6 Oktober 2009

pening lAlat.......

assalammualaikum

hari ni aku marasakan dunia ini bagai kan sepi....
tah la aku sendiri pun tak tahu kenapa.....
aku merasakan tiada keseronokan yg boleh aku kecapi....
cinta yang bertandang pun pergi sepantas ia nya datang....

mungkin bukan rezeki agak yer untuk mendapat cinta seseorang....
dah r..aku pun naik bengong untuk memikirkan perkara ini..
biarlah yg pergi tu pergi..
dan yg penting sekarang ni pun adalah mase depan aku...

sekarang ni dah hampir 3 tahun aku belajar kat universiti..
dah nak abis dah pun..
tahun depan insaalalah abis lah pengajian aku di uitm perlis ni,
aku bagaikan tak sabar2 lagi untuk mengengam segulung diploma...

setelah mengharungi pelbagai kenangan yang kebanyakan yer pahit...
mengemgam segulung diploma itu bukan lah hanya mengemgam diploma yang kosong...
dan hanya smata2 keputusan yang dapat..
tapi kenangan yang diperolehi semasa mendapatkan yer adalah lebih berharga..
walaupun keputusa itu lebih penting.....

banyak pengajaran yg aku dapat daripada pengalaman hidup di universiti ini...
walaupun banya kenangan pahit yang aku hadapi....
tidak dinafikan bahawa 'KAWAN' adalah pendorong kepada penyelesaian....
begitu banyak kenangan dan begitu banyak memories...



aku tak tau la bagaimana agak yer perasaan yg bakal aku hadapi..
apabila mula nak keluar daripada universiti sebagai seorang siswa....
banyak ke halangan yg bakal aku hadapi bila dah keluar nanti?....
bagaimanakah aku nak mencorak mase depan aku???

segala nya bila difikirkan merugsingkan kepala aku sendiri.....
ok..lah ras yer aku nak berserah saje lah pade Allah...
biarlah dia sndiri yang menguruskan segala gala nya...
aku just berserah...dah bersyukur dengan segala galanya.....

Tiada ulasan: