Sabtu, 10 Oktober 2009

menunggu hari yang menakutkan !!!!

Hari ini adalah salah satu hari yang agak memboringkan,
Biar aku ingatkan korang ek...
hari ini adalah hari sabtu 10 october 2009 pukul 5.25 pm area HEP...
sebab ape boring????????...cuz...
  1. Aku akan melakukan benda yang sama hampir setiap hari..!!!!...nak tau ape yang biase yer aku lakukan semasa hari minggu cam ni?????....ha....lepas bangun tido secara automatik aku akan terus ambik berus gigi aku....aha..seperti biasalah p gosok GG...sambil gosok gigi tu aku p la berangan sampai ke bulan...(jauh giler!!!!)....biase yer aku x kan terus mandi lepas gosok GG....aku akan p pusing dulu satu kolej (walaupun matahari dah tegak atas kepala)....lepas tu p tgk TV jap, barulah mandi..
  2. Dan yang kedua yer....aku dah macam sinonim sangat gan bilik TV kat kolej aku tu...tiap kali budak2 lain nak tgk TV mesti ade muka aku tercongok kat depan TV...sampaikan diorang pun naik meluat tgk muka aku...dan ape yg paling menyedihkan diorang pangil aku 'MAMAT TV'..adussssss....
  3. Dan yang paling aku lemah..adalah..minggu2 adeyer test or quiz.....adus...sakit siot!!!!!...nak x nak kenalah ambik gak...tu yg menjadikan kepala aku yg dah macam kipas kapal terbang ni menjadi kipas jet pejuang lak....!!!!

Tiada ulasan: