Rabu, 29 Ogos 2012

Tomorrow Never Die...

RAYA :
Selepas seminggu berhari raya, makanya kembalilah kehidupan aku sebagai seorang pelajar. Raya aku tahun ini hanyalah ala kadar, tanpa adanya baju raya baru, tanpa kasut baru, tanpa songkok baru, namun apa yang pasti, raya tahun ini memberikan seribu makna kepada aku. Terasa gembira bila bersama family, anak-anak sedara yang semakin membesar dan semakin nakal..huhuhuhu...

PELAJAR :
Kehidupan seorang pelajar sememangnya sangat indah. Masa inilah kita nak menyiapkan diri dengan pelbagai ilmu untuk menghadapi masa hadapan...masa ini lah yang akan mencorakkan masa depan, apa yang bakal kita buat dan lakukan pada masa akan datang...adakah baik nasib kita??...ataupun sebalik nya??..semuanya bergantung kepada hari ini....macam biasalah sebagai seorang pelajar tidak boleh lari daripada EXAM :(

Kwang...kwang..kwang...

EXAM:
Minggu depan akan berlangsungnya peperiksaan intersesi aku....berdasarkan result test 1 dan test 2 yang baru sahaja berlangsung sebentar tadi, aku rasa boleh target B+ or paling highest pon A-....kwang..kwang..kwang...tapi apa-apa pon I WILL TRY MY BEST !!...I WILL TRY TO FOCUS !!...maka bermulalah rasa tegang di bahagian bahagian yang patut tegang..otak tegang...otot2 semua mula menegang..haiyoooo....oleh kerana ketakutan final dah semkain hampir..hahahahaha...


NEW SEMESTER :
Selepas sahaja habis final untuk intersesi, maka bermulah semester baru...tapi nasib baiklah ade GAP masa untuk aku balik ke kampung selama seminggu..huhuhuhu....bermulanya semester baru maka, bermulalah azam yang baru DEKAN for this sem..amin....maka apa yang penting sekarang ini adalah fokus kat aku punyer intersesion final exam !!

Dengan ini maka

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Tiada ulasan: