Jumaat, 8 Oktober 2010

PaYaH......

hari ini hari jumaat (8/10/2010) jam 9.42pm.....

semenjak dua menjak ni, sejak ak duduk kat rumah.....
ak suka sangat berfikir benda2 yg kekadang tu boleh membuatkan ak gila...
tah la....rase sunyi.....walupon keadaan tu sebalik yer.....

ak rase yg hidup ak kebosanan,
x dak life....
sebenar yer banyak yg ak kene ubah kat dalam diri ak....
tetapi bukan mudah.....

kekadang tu orang x faham apa yg kita rasa.....
tetapi sekarang ni ak faham ape yang d katakan dengan "pengalaman Hidup akan Memberikan Kita Kekuatan"....

kekadang tu ak rase yg orang lain pijak kepala ak....
ak macam x tau nak wat cam ner.....
kalau boleh ak x mau la nak bergaduh-gaduh..
ak paling x suka kalau masam2 muka ni...

walupon rase geram tu kekdang hadir dengan menyirap yer....
rase nak penampar maut jer....
tp bila d fikir2 kan lagi...
sebenar yer ak takut kehilangan seorang teman..

ak takut ak kesorangan......

ahhhhhhhhhhhhh....mals la ak ni fikirkan benda2 ni lg....but...now ak happy coz...ak dpt luahkan sedikit perasaan kat blog ni...hahahahahaha...lega....

1 ulasan:

Ellara berkata...

wira!!!! sapa yg buat? gitau aku, mai aku belasah dia...