Ahad, 18 Oktober 2009

menjelang hari peperiksaan !!!

exem!!!!...exem!!!..wei...!!!!
semakin menghampiri hari peperiksaan
yang tinggal seminggu je lagi....
membuatkan aku keluh kesah...

banyak lagi yang perlu untuk aku study....
semakin dekat2 nak exem ni la..
semangat yang dulu yer berkobar2 untuk belajr
telah jatuh hampir ke tahap 69%

aku pun pelik ke mane je lah semangat tu telah menghilang..
kenapa ?????!!!....kenapa ia yer menghilang??!!!!!
aku x mau....
kembalikan semangat berkobar kobar aku tu!!!!!

tapi..walaupun semangat itu hilang..
aku harap semangat yg baru bakal menjelang
mengantikan semangat yg dulu
dah aku berharap juga semangat yg bakal datng ni lebih kuat drpda yg dulu..

pengalaman hidup yg dulu telah membuatan aku bertambah kuat..
hu3.macam citer dragon ball la pulak...
tp mmg x dinafikan pengalaman yg dulu menjadikn kita imune terhadap segala yg dulu yer x imune.....
ha...

malam ni akan berlangsung yer dinner untuk DIC...
aku terlibat dalam menjayakan majlis tu...
aku akan mmbuat persembahan kat dinner tu..
syok siot.....

tema untuk malam ini adalah satu malaysia..
aku akan mengenakan baju melayu berserta samping...
nak pakai pakaian india x da....begitu juga cina..
buju raye tahun ini je lah aku pakai untuk sem ni..

aku agak gelabah bila membuat persembahan dihadapan orang ramai..
aku harap yg aku x ler pengsan bila berhadapan dengan audien nanti...
fuh!!!!..amin......

Tiada ulasan: